Țintele ialomițenilor au fost copiii legitimați la școlile de fotbal din întreg Bucureștiul
Patronul Unirii Urziceni, Dumitru Bucșaru, a apelat la o metodă inedită de a umple peluzele la partida cu VfB Stuttgart. Prin afacerea sa numărul 1, Green City, care este și partener oficial al campioanei, acesta a trimis invitații pentru partida cu Stuttgart, tuturor școlilor de fotbal din Capitală. Practic, viitorilor fotbaliști li se oferea un număr nelimitat de locuri la meciul cu nemți de mâine-seară. Narcis Răducan, directorul sportiv al Unirii, a fost cel însărcinat să îndeplinească misiunea. Acesta a afirmat că inițiativa a fost până la urmă un succes, dar că s-a lovit de neîncrederea oamenilor, mulți luând totul ca pe o farsă. „Credeau că sunt de la „
„Am reușit să strângem aproximativ 2.000 de copii, lucru de care sunt foarte mândru. N-a fost ușor pentru că mulți directori când auzeau propunerea mea credeau că sunt de la Farsele lui Buzdugan. Un lucru e clar, n-am făcut asta pentru a umple tribunele, pentru că așa alegeam la întâmplare. Am vrut special să ne susțină viitorii fotbaliști”, a declarat Narcis Răducan. Elevii vor viziona meciul din Peluza Sud și vor veni îmbrăcați în echipamentul școlilor pe care le reprezintă. Acest lucru constituie o deosebire față de deplasarea de la Sevilla, unde fiecare invitat a primit un tricou al Unirii pe care să-l poarte la meci, pentru a părea o masă compactă de oameni.
„N-am făcut asta pentru a umple tribunele, pentru că așa alegeam la întâmplare. Am vrut special să ne susțină viitorii fotbaliști”, Narcis Răducan, director sportive Unirea
Record negativ Deși Liga Campionilor trebuia să ofere campioanei României o rețetă financiară de succes, pentru ialomițeni se întâmplă exact contrariul.
Picând într-o grupă fără nicio superputere a Europei, Urziceni se vede în situația de a nu putea aduce publicul la stadion pentru meciurile de acasă cu Stuttgart, Rangers și Sevilla. Conducătorii Unirii sunt extrem de supărați din cauza acestui lucru, mai ales că se așteptau la altceva. Până aseară, la casele de bilete deschise în Ghencea și la Urziceni se vânduseră doar 1.200 de bilete, 600 în București și 600 la stadionul Tineretului. „Dacă vânzările de bilete merg ca până acum, e posibil să înregistrăm un record negativ în ceea ce privește audiența la un meci de Liga Campionilor”, a afirmat managerul general, Mihai Stoica. Pentru a-i urni pe oameni de acasă, conducătorii Unirii au hotărât să le ofere bilete gratis celor care au abonamente pentru meciurile din campionat.
„Nu se poate să jucăm pentru a trece pe primul loc și să nu avem stadionul plin la Urziceni. Eu nu-i înțeleg pe cei din împrejurimi. Orașul are într-adevăr 17.000 de locuitori, dar ce te costă să se urce cinci oameni într-o mașină și să vină la meci, mai ales că la noi e intrarea liberă?” Mihai Stoica, manager general Urziceni
„Am înțeles că nu vrea nimeni să ne vadă pe noi, dar să vină la meci să-l vadă pe Cacau, pe Marica, pe Hleb. Să vadă un meci în cea mai tare competiție intercluburi din lume, dacă sunt iubitori ai fotbalului” Mihai Stoica, manager general Urziceni
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER